Op bezoek bij oude vrienden - Reisverslag uit Mönchengladbach, Duitsland van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu Op bezoek bij oude vrienden - Reisverslag uit Mönchengladbach, Duitsland van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu

Op bezoek bij oude vrienden

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

07 Oktober 2018 | Duitsland, Mönchengladbach

Beste allemaal,

Na een heerlijke rustige rit van bijna 3 uur zijn we aangekomen in Grevenbroich bij Eckhardt en Angela. Onderweg hadden we geweldig weer. Het was leuk om ze na 7 jaar eindelijk weer te zien. We hadden natuurlijk veel bij te praten en hebben er geluncht. Om 4 uur hebben we afscheid genomen en gingen we op weg naar ons hotel in Mönchengladbach, we moesten 22 kilometer rijden. Helaas waren er nieuwe wegen aangelegd die onze Tomtom niet herkende en hebben we ongeveer 40 kilometer omgereden, we zaten op een gegeven moment bijna weer in Nederland! Het hotel is prima, een kleine prima kamer met flatscreen en IPad waarop je alles kunt vinden. We zijn naar het Rathaus gelopen, daaronder zit een prima restaurant waar we een echte schnitzel gegeten hebben, zo een die aan 2 kanten over je bord valt! Terug was het meer rollen dan lopen. Er is hioer geen restaurant maar naast ons zit een warme Bakker waar we morgen kunnen ontbijten. Daarna gaan we verder naar Würzburg waar de romantische strasse begint, een prachtige route langs mooie dorpen, kastelen en vele andere bezienswaardigheden. Daar in de buurt zullen we weer een hotel zoeken, we gaan niet haasten. Later horen jullie de volgende belevenissen weer. Voor nu de groetjes van vermoeide maar voldane Bakkertjes

• 07 Oktober 2018 - 23:27

Roy En Marijke:

Ha Hanneke en Cor,
    Veel plezier op jullie reis. Wij zijn aan de terugreis begonnen en wachten nu op de luchthaven. De laatste dagen hebben we genoten van veel mooie dingen in Utah met mooi weer. Helaas was het mooie weer op. De bergtoppen zijn inmiddels wit gesneeuwd.
    Groeten
    Roy en Marijke

• 08 Oktober 2018 - 15:29

Ab En Geraldine:

Hallo Han en Cor
    Lekker weer op reis. Zeker om al die Oostenrijkers jaloers te maken met jullie mooie auto. Geniet er maar van.
    Wij zijn ook net terug uit Sardinië. Was een heerlijke vakantie. Alleen maar mooi weer gehad.
    Jullie veel plezier en mooi weer.