Naar Hallstatt en Gosausee - Reisverslag uit Gosau, Oostenrijk van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu Naar Hallstatt en Gosausee - Reisverslag uit Gosau, Oostenrijk van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu

Naar Hallstatt en Gosausee

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

13 Oktober 2018 | Oostenrijk, Gosau

We hebben lekker geslapen in ons prachtige appartement. We zijn bijtijds opgestaan want we wilden vandaag naar de prachtige Gosausee en de bijzondere Hallstattersee. Naast ons appartement is de warme bakker waar we eerst wat lekker brood gehaald hebben. Na het ontbijt zijn we vertrokken, het was weer prachtig weer zonder een wolkje. Dat heb je ook nodig naar de Gosausee anders ben je het grootste deel van het mooie plaatje kwijt. Het ligt heel hoog en op de achtergrond de Dachstein. Het was prachtig. We zijn de hele see omgewandeld, hebben veel gefilmd en gefotografeerd. We waren ongeveer 2 uur onderweg. Daarna hebben we op het terras van het hotel daar lekker gegeten. Daarna hebben we nog even Hallstaat meegenomen waar het ook heel bijzonder is. De Hallstattersee is ontzettend diep waardoor het water wel zwart lijkt. Hallstatt is wegens gebrek aan ruimte helemaal tegen de bergwand aangebouwd. Op de terugweg kwamen we door een ongeval op de weg nog in een behoorlijke file terecht waardoor alle supermarkten inmiddels dicht waren, zitten we vanavond weer aan een glas water. Cor boft, Nederland speelt tegen Duitsland vanavond en we kunnen het hier nog ontvangen ook! Ik kan weer even mijn verslag updaten, de foto's heb ik alweer bewerkt, het zijn er alweer honderden. Morgen gaan we bij onze kennissen langs en verder zien we nog wel.
Allemaal weer de groeten van de rustende Bakkertjes

• 13 Oktober 2018 - 18:00

Roy En Marijke:

Ha Hanneke en Cor,
    Wat fijn dat het mooi zonnig weer is. Dan heb je overal een prachtig uitzicht. Het adres van het appartement willen tzt graag hebben. Het zijn onze favoriete accommodaties. Duimen dat Nederland de wedstrijd goed uitspeelt.
    Nog veel plezier met mooi weer.
    Groeten,
    Roy en Marijke

• 15 Oktober 2018 - 07:58

Ab En Geraldine:

Fijn dat het weer, landschap en de stemming bij jullie OK zijn. Geniet maar lekker.
    Hanneke wil je wel aub goed op mijn vriend passen.